Posts

Showing posts from May, 2017

Tony Romas Aeon Tebrau City

Image
Bulan makanan luarbiasa Aida...haha!



Kebetulan kan... nak makan black canyon... tetiba tarik lengan En Suami. Jalan sana nak? haaa... nampak tak idea tuh. haha!



Maka laluan kami depan Tony Romas. lobster la abg? hehe... muka ala-ala jakun... En Suami pun nak ke? ngeeee...tangan belek-belek menu. Appetizer tu yang buat macam nak nak nak je... Steak and wild mushroom flatbread. 
Alang-alang nak makan lobster, so masuk je la. tengok harga memang promosi. This dish are suitable for 3 or 4 person.  


17 Syawal 1343H

Image
Assalammualaikum....
Seperti yang tak diduga sampai juga hari yang ditunggu. =) Selama ini Ai selalu kata "ini macam tak mungkin". Kadangkala terjelepuk jua berkata di dalam hati bahawa "Cinta bagai dongengan itu mana wujud, itu semua kisah si penulis skrip menipu akal"
Sesungguhnya Allah maha Agung yang menciptakan diri yang serba kehinaan ini. Alhamdullilah...Alhamdullilah...Alhamdullilah... Sesungguhnya Dia Maha Mengetahui. Bak pinang dibelah dua. Macam Klon. hehe... Sekali pandang ada yang berkata... "Bila adik ko, botak...Ai" hehe... " Adik ko ke tu...Ai"... =) Mereka tahu wajah yang mereka lihat lebih berumur, tapi... Ai anak sulung... takkan nak sergah Abang sedangkan tahu Ai anak sulung. =D
Alhamdullilah... Majlis serba ringkas yang hanya dihadiri keluarga kedua belah pihak dan jiran-jiran terdekat. Ya itu la majlis pertunagan Ai yang memang diimpikan. Ringkas tapi In Shaa Allah penuh dengan pengisian dan seperti mana yang korang baca…