Skip to main content

Posts

Sejenak Tika Saat Kelahiranku

Assalammualaikum,

Jawab dulu salam tu... sebelum nak membaca warkah Ai ni... 
Selamat Ulangtahun Kelahiran Ai...
Syukur Kehadrat Allah kerana Ai masih bernafas di Muka Bumi yang indah ini. Ai tak tau nak tulis apa... tapi Ai rasa bahagia mempunyai kawan2 dan Sahabat2 yang gembira bila bersama Ai. Ai nak jadi insan yang boleh menggembirakan orang lain. 
Jom layan ayat-ayat jap..... tolong scroll ke bawah sikit... 
_________________________________________________________

Kehadiran aku hanya ingin menjadi insan yang membahagiakan,
Setiap Insan adalah Anugerah yang Dia berikan untuk ku,
Insan yang sering bersama ku,
Ku doakan Kalian sentiasa dirahmatiNya,
Insan yang sentiasa memberi ku kekuatan,
Semangat Kalian akan ku kukuhkan,
Susah payah kita harungi bersama dan kini kita mencapai puncak,
Moga senang di kemudian hari kita tetap utuh begini hendaknya ,

Pengalaman indah membina seribu kenangan yang Abadi,
Pengalaman pahit mencipta seribu kekuatan yang mutlak,
Yang Indah dicipta sebagai…
Recent posts

Karnival Nusajaya, Gelang Patah, Johor

1 Impian, Raikan Bersama!
Disebabkan pengalaman adik yang pegi ke karnival ni semalam, telah menasihatkan Ai untuk pergi awal... Yeah! mmg awal pun Ai sampai Kawasan Pentadbiran Negeri Johor, Kota Iskandar pada pukul 8.55am. Marbeless kan??? hehe... takpe la... tak ramai orang dan parking pun sebelah laluan masuk ke Karnival ni. Ai masuk je, Pap! AG ar... tapi muke AG control panas. huhu.... biase ar Ai pegi mane-mane... seulas senyuman Ai bagi. Dah mmg biasa macam tu... Snap gamba sane sini... maklum la pegi sorang, so...Jalan laju je la kan... Owh ye! Fizo pun ade... Auwwwww.... ramai weyh artist.... hehehe.....
Tujuan Ai pegi sana bukan sebab nk jumpe artist, mereka hanya memeriahkan suasana je. Tujuan Ai adalah nak melawat tempat pentadbiran negeri Johor. Ai Sayang Johor. Setiap perkembangan negeri Ai, Ai nk tgk... Bukan bersikap kenegerian...tp itu la Ai... Anak Johor... =) mungkin penerapan sayang dan cintakan negeri dan negara memang dah dipupuk dari kecil... Alhamdullilah... R…