23 July 2013

Iftar at Starhill Golf and Country Club

Salam malam... ngeh...ngeh...













Majlis berbuka puasa di starhill golf and country club.



credit to : en muhammad yazid =)


Berapa star ea Ai nak bagi untuk makanan...erm... tak tahu la... 2 star je kot... sebab tak berapa sedap. Hehe... next year... ke tempat lain pulak... hehehe....
posted from Bloggeroid

03 July 2013

Ke Bandung 8th - Pakej ke Bandung, Indonesia

Assalammualaikum.... tetibe nak kongsi sikit la... plan ke bandung dengan supir yang entertain Ai. Selama bercuti disana.

Nama die ziey ziey....tapi sebutan JJ...

Jika berminat menggunakan perkhidmatan dari beliau boleh hubungi beliau.





NOTA : Sekiranya terdapat perubahan pada harga Supir. Ai mohon maaf. Untuk berada didalam budget Ai mohon bertanya dahulu kepada supir.

malam terakhir di bandung
posted from Bloggeroid

02 July 2013

Melaka Wonderland, Ayer Keroh

Assalammualaikum....













Amacam... kecebur...kecebor... best... hehe... Ai pun dah lama tak main air maka seronok sgt la kan.

Ai suka berkongsi kemana yang Ai telah pergi. Salah satu berkongsi tempat2 menarik di Malaysia. Or any place that everyone can go.

Tiket masuk bagi dewasa Rm32 bagi hari minggu. Itu la bayaran yang dikenakan oleh mereka pada Ai. Pada Ai menarik sebab boleh dikatakan Wonderland ni tempat melayu kerana dari kaunter sampai la ke bahagian dalam yang melayan kami adalah melayu.

Okey la...sampai di sini sahaja... next time... nanti kan cerita dari Ai. =) da...
posted from Bloggeroid