17 Syawal 1343H

Assalammualaikum....

Seperti yang tak diduga sampai juga hari yang ditunggu. =) Selama ini Ai selalu kata "ini macam tak mungkin". Kadangkala terjelepuk jua berkata di dalam hati bahawa "Cinta bagai dongengan itu mana wujud, itu semua kisah si penulis skrip menipu akal"

Sesungguhnya Allah maha Agung yang menciptakan diri yang serba kehinaan ini. Alhamdullilah...Alhamdullilah...Alhamdullilah... Sesungguhnya Dia Maha Mengetahui. Bak pinang dibelah dua. Macam Klon. hehe... Sekali pandang ada yang berkata... "Bila adik ko, botak...Ai" hehe... " Adik ko ke tu...Ai"... =) Mereka tahu wajah yang mereka lihat lebih berumur, tapi... Ai anak sulung... takkan nak sergah Abang sedangkan tahu Ai anak sulung. =D

Alhamdullilah... Majlis serba ringkas yang hanya dihadiri keluarga kedua belah pihak dan jiran-jiran terdekat. Ya itu la majlis pertunagan Ai yang memang diimpikan. Ringkas tapi In Shaa Allah penuh dengan pengisian dan seperti mana yang korang baca, Majlis ini Ai post setelah menjadi isteri kepada En Azid. 

 Dulang hantaran pihak lelaki 5dulang berbalas 13 dulang. Gambar dibawah ialah dulang-dulang hantaran Ai pada En Tunang.

Ce teka Penguin ni dari ape? hehe


Sejadah

Kain Pasang untuk Baju Nikah

Kain Pasang untuk Bakal suami

Kuih Tart

Sirih Junjung...hoho... nak terbalik sebab tinggi sangat...



Gubahan Coklat

Tart Buah

Marshmallow dengan Coklat dari JPO u... haha!

Buku....ermmm....ermmmm...

Gubahan Kasut dari tuala
Kira-kira ada berapa dulang... hehe... tak cukup kan... lagi satu dulang Ai tak sempat nak capture. Biskut Batik...

Dulang Hantaran pihak lelaki


Majlis yang serba ringkas. =) Alhamdullilah... Alhamdullilah...

Popular posts from this blog

Kilang Bateri, Johor Bahru

Bigfood, Jalan Kolam Air, JB

Projek Maging, Johor Bahru