Posts

Showing posts from September, 2012

Karnival Nusajaya, Gelang Patah, Johor

Image
1 Impian, Raikan Bersama!
Disebabkan pengalaman adik yang pegi ke karnival ni semalam, telah menasihatkan Ai untuk pergi awal... Yeah! mmg awal pun Ai sampai Kawasan Pentadbiran Negeri Johor, Kota Iskandar pada pukul 8.55am. Marbeless kan??? hehe... takpe la... tak ramai orang dan parking pun sebelah laluan masuk ke Karnival ni. Ai masuk je, Pap! AG ar... tapi muke AG control panas. huhu.... biase ar Ai pegi mane-mane... seulas senyuman Ai bagi. Dah mmg biasa macam tu... Snap gamba sane sini... maklum la pegi sorang, so...Jalan laju je la kan... Owh ye! Fizo pun ade... AUwwwww.... ramai weyh artist.... hehehe.....

Tujuan Ai pegi sana bukan sebab nk jumpe artist, mereka hanya memeriahkan suasana je. Tujuan Ai adalah nak melawat tempat pentadbiran negeri Johor. Ai Sayang Johor. Setiap perkembangan negeri Ai, Ai nk tgk... =) Bukan bersikap kenegerian...tp itu la Ai... Anak Johor... =) mungkin penerapan sayang dan cintakan negeri dan negara memang dah dipupuk dari kecil... Alhamdullilah..…

sepetang di Tutti Frutti, Taman Sutera, JayBee

Image
Beberapa keping gamba untuk di kritik...hhehehhehe...